امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

چشم انتظاری های ما

تلاش برای نشستن

1393/2/14 23:45
نویسنده : مامان سمیه
195 بازدید
اشتراک گذاری

                         جشنجشن   پسرم  دیگه مرد شده   جشنجشن

محبتگل پسرم شیر مردم امیر محمدم الهی که مامان قربون اون قد و بالات بره بوسکه داری مرد میشی و من مبهوت بزرگ شدنت و به وضوح دیدن قدرت خدا فرشتهخدایا خیلی دوست دارم برای این روزهای قشنگی که قسمتم کردی.محبت

آره مامان جون دیشب مثل همیشه یه بالش گذاشته بودم پشتت که راحت لم بدی آرامکه یکدفعه دیدم خیز کردی نشستی و باز من و بابا امیرت و حیرت زده کردیتعجب ما هم که فکر میکنیم فقط فقط پسر ما میتونه این کارا رو انجام بده چون فقط پسر ما قویه,قوی و وقتی زنگ زدیم به  مامان جون تلفنکلی با آب و تاب براش تعریف کردیم و کلی پزتو دادیم البته بماند که مامان جون هم به خاطر علاقه شدیدش به گل پسر ما اونم یه همچین باوری داره چشمکو ما هم به روی خودمون نمیاریم خندونککه بابا این شازده پسر دیگه بزرگ شده آخه 5 ماهش دیگه کم کم شیرین کاریهاش هم بیشتر میشه.

آره مامان جونم ما با تمام کارهای شما از اون زبون دراوردن زباندفعه اول تااااااااا..... الا آخر احساس غرور میکنیم وبا کلی پز برای همه تعریف میکنم به خودمون میبالیم برای داشتن همچین پسری.

گل پسرم جیگر گوشم برات آرزوی بهترین ها رو دارمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)