امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

چشم انتظاری های ما

شروع غذای کمکی

1393/2/11 16:35
نویسنده : مامان سمیه
197 بازدید
اشتراک گذاری

                  خوشمزهخوشمزهخوشمزه یه فرنی خوشمزه برای شیر مرد خودم  خوشمزهخوشمزهخوشمزه

سلام به گل پسر خودم الاهی که مامان قربونت بشه شیر مردم محبت,میدونی عزیزم چون شیر مامان برای شما کمه مامانی با تحقیقات زیاد که کرد متفکرمتوجه شد میتونه غذای کمکی شما رو شروع کنه,منم به خاظر اینکه بلد نبودم درست کردن فرنی و رفتیم خونه مامان جون و باز زحمت درست کردنش و مامان جون کشیدخسته الهی که من قربون اون غذا خوردنت بشمخوشمزه آخه قیافت موقع خوردن فرنی خیلی بامزه شده بود.خندونک

نوش جونت باشه شیر مردم,محبتاینقدر دلم میخواد خوش خور باشی تا اذیت های که سر شیر خوردنت کشیدم تلافی بشه ,حالا باید کمکم غذاتو زیاد کنم تا معدت آماده پذیرش همه غذاها بشه اون موقع با هم کلی چیزهای خوشمزه و البته مقوی میخوریمچشمک

محبتمامانی همیشه یادت باشه که چقدر دوست دارم و برات بهترینمحبت بوسها رو میخوامبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)