امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

چشم انتظاری های ما

یه حرف کوتاه

1392/5/10 10:04
نویسنده : مامان سمیه
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان سمیه

شرمنده نتونستم سریع تمام لحظه های قشنگی که خدا از هدیه دادن تو بمن داد اینجا برات بگم ولی پسر گلم شیر مرد من تمام شادی های که از به وجود امدن تو همراه من و این خونه شده به جز تو قلبم تو یه دفتر هم وارد کردم تا بی کمو کاست همه این روزهای لذت بخشو برات بگم . اخه مامان سمیه دوران سختی داره سر میکنه باید استراحت کنه تا شما صحیح و سالم به دنیا بیای و نشستن پای لب تاپ برام سخته .

عزیز دلم از روزی که خدا شما رو به من هدیه داد با تمام سختی و دلواپسی هاش شده بهترین روزهای من.نی نی کوچولوی من که الا تو دل مامانی راحت لم دادی عاشقانه دوست دارم و هر لحظه از خداوند را سپاس گذارم برای این نعمت شیرین.( چشم انتظار آمدنت هستم عزیز دلم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)